П`ятниця, 22.09.2017
Громадська організація "Сприяння розвитку села"
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 13
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

В один прекрасний момент ми вирішили узаконити об’єднання і створити громадську організацію. Почав я цей процес із перечитування відповідних сайтів в Інтернеті і пошуку покрокових інструкцій. Інструкції знайшлись, проте не актуальні. Тому в процесі вирішив все описати, думаю, комусь стане в пригоді.

Все починаємо з підготовки пакету документів для відвідування Державної реєстраційної служби.  У вас мають бути такі документи:

  1. Статут громадської організації у двох примірниках;
  2. Протокол установчих зборів;
  3. Заява про реєстрацію громадської організації (створюється у нотаріуса, 100 грн);
  4. Відомості про засновників;
  5. Договір про оренду приміщення, за яким буде закріплена юридична адреса ГО.

На місці заповнюється заява, куди вносяться всі дані про ГО, засновників, адресу і т.п. В мене виникла проблема з назвою, спочатку я вирішив назвати ГО досить поширеною назво. Проте реєстратор перевірив у держреєстрі і відмовив, тому що не може бути двох ГО «Україна», наприклад. Я відразу пішов назад до нотаріуса, де виправив у заяві назву на іншу, тим самим вдалось зекономити ще 100 грн. Будьте уважні з назвою своєї ГО і перевіряйте її відсутність у реєстрі.

Далі я почекав 7 днів по закону (насправді трішки більше), мені видали повідомлення про реєстрацію (надалі не потрібне), свідоцтво про реєстрацію громадського об’єднання як громадської організації, витяг з Єдиного державного реєстру та один примірник статуту.

Наступним етапом було відвідування відділу статистики з метою отримання відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ). Для цього я подав копію витягу з Єдиного держреєстру і написав заяву на місці. Також довелось сплатити збір за довідку, 25,94 грн. Довідку видали відразу.

Далі я пішов у податкову для постановки на облік. Там мене попросили підготувати наступне:

  1. Копію статуту ГО, завірену нотаріусом (обійшлось в 90 грн);
  2. Копію витягу з Єдиного держреєстру;
  3. Копію свідоцтва про реєстрацію;
  4. Копію довідки зі статистики з ЄДРПОУ;
  5. Копію паспорта керівника;
  6. Копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду;
  7. Заява за формою 1-РН;
  8. Повідомлення за формою 20-ОПП;
  9. Папку-скорозшивач.

Заяву і повідомлення я просто роздрукував і заповнював на місці, там допомогли. В результаті видали рішення про присвоєння ознаки неприбутковості.

Наступний етап – отримання печатки. На сьогоднішній день скасована складна і тривала процедура отримання дозволу в МВС на виготовлення печатки. Достатньо обрати фірму, вибрати дизайн, технічні особливості і оплатити. Ціна починається від 250 грн. Вигідніше буде замовити в Києві чи Львові, навіть враховуючи доставку, буде дешевше, ніж на місці.

Останній етап – відкриття рахунку в банку. Ця дія потрібна лише в разі потреби в реквізитах. Не варто поспішати заводити рахунок, адже за відкриття і щомісячне обслуговування доводиться викладати гроші – відкриття від 100 грн і плата за обслуговування теж від 100 грн. Які саме документи потрібні, підкажуть у відділенні банку, процедура досить швидка.

Ось і все! Тепер ви є офіційно зареєстрованою юридичною особою з усіма передбаченими законодавством правами і обов’язками.

Ми у соцмережах

Facebook


Google+


Вхід на сайт
Пошук
Громадська організація "Сприяння розвитку села" © 2017
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz